onsdag 22 april 2009

Sol i Leeds

Ikväll kommer det nog upp lite videor här. Ska bli kul va!
Jag tänkte påminnna om min födelsedag nästa vecka. Hittade de här två klänningarna förra veckan; kanske kan köpa en när mamma kommer (hint!)... De är så fina! Synd att den färgglada kostar 2000 spänn bara!!! Nåja, det var kul att prova den. Ute skiner solen och jag sitter inne och arbetar med film. Lite trist men å andra sidan så blir det nog sol i helgen också och då kan jag få hänga lite i parken. Jag lagade just spaghetti och köttfärssås :)~ Notera öronsnäckorna till mp3-spelaren. Där har vi hiphop på hög volym - bra när man ska krydda loss. Hej och hå! Vitlök, basilika, salt och peppar, mums filibaba! Förresten så ska jag jobba som parkeringsvakt på Roskilde i år, får därmed gratis inträde till festivalen och det är ju aldrig fel. Coldplay spelar, woho! Kanske att man hinner med att se Norska hiphop bandet Klovner I Kamp och kanske spelar de sin "kaninkoker 2"-låt. Jadå!



Nedan ser ni mig i min favoritutstyrsel; klänningar! Åh så skönt med sommar äntligen men synd att man har så vita ben.





Har försökt lägga upp filmerna men blogger vill inte. Attans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar