måndag 27 april 2009

Kalender

Sitter och skissar på en Kalender till mitt projekt, det är svårare än jag trodde angående layout. Kan fortfarande inte lägga upp filmerna jag gjort men de funkar inte som jag vill så kanske lika bra. Måste redigera massor med dem och möjligtvis filma lite nytt - typ att jag käkar 100 köttbullar hehe.
I helgen har vänner från Kanada och Schweiz varit på besök, har varit väldigt trevligt. Vi har varit i parken, grillat, varit på Launch-party för en kompis band: Lyssnar på hans skiva just nu. Det är lite pop-rockigt a la Beatles, väldigt trevligt. Kul med talanger! Jag önskar jag kunde sjunga ibland, men lyckligtvis vet jag mina begränsningar när det kommer till sångröst! Hah!
George Reece heter han iallafall, lyssna på MySpace om ni är intresserade, Static är en skön låt!

Sedan var det Låt Den Rätte Komma In i lördags, nästan 20 pers kom från Skandinaviska Föreningen, var trevligt! Tyckte filmen var förvånansvärt nära boken. Tyckte om boken men filmen var lite svår, speciellt om man inte läst boken då tror jag att det var många frågetecken. Men jag var nöjd! Efter det blev det lite Social Club, en lokal pub som är sjukt mysig. Efter det drog jag och fyra vänner till Faversham, riktigt skön klubb och det blev dans för hela slanten. Kommer att sakna billigt inträde och bra musik när jag flyttar hem till Sverige!!! Speciellt musiken. Vem fan vill till Slagthuset i Malmö liksom.

Igår och idag var ångestdominerande. Har mina funderingar varför, och efter lite tårar i duschen blev det bättre. Tur man har kompisar! Joggade 4 km, 25 min imorse, skönt! Sedan arbetade jag lite, och sedan Yoga med två tjejkompisar. Lite stretchande och böjda kroppar, hah. I like it!

Så, att göra det bästa av situationen, det är det jag gör. Genom att säga ja till vänner att komma och hälsa på, få arbete gjort och förbättra min kondition. Lyssna på ny musik och njuta av grymma klubbar i Leeds, det är livet. Nu vill jag ha sommarlov!


Saknar alla där hemma massor massor massor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar