torsdag 30 april 2009

Idag är det min födelsedag!
Jag har sovit väldigt få timmar de senaste dagarna, har suttit uppe de långa nätterna och arbetat med projektet. Tror jag skippar filmerna, det verkar inte funka. Får se, blir två veckor till med arbete sen är det relativt lugnt i Leeds! Ser fram emot sommarlov!

Syrran ringde och grattade, var jävligt trevligt. Britney Spears i Globen? Ja tack, så sjukt bra present woop! Blir till att fika med stora syster som bor i Stockholm, får skicka iväg ett email (jag är sjukt dålig på att hålla kontakten). Och sen ringde bästa vännen som sitter i Höör och ugglar på Valborgskvällen. Åh vad jag saknar!

Idag ska det firas ordentligt iallafall. Först möte med jobb (ska jobba i juni) och sedan möte med skolan, ska visa pågående arbete och få lite feedback. Efter det ska jag hem och sova några timmar (tre om vi har tur) för att sedan dra till parken med vänner och öl. Har blivit lovad sol, det är ju alltid fint väder på Min dag oavsett var jag är. Det är jag glad för! Efter sömn kommer någon och lagar pannkakor till mig och sedan ikväll blir det förfest hemma. Jag och en polare firar ihop. Har runt 60 pers som kommer och tar sig an vår lägenhet, haha, vet inte hur vi ska få plats allihopa. Sedan ska vi till min favoritklubb Faversham (YAY!!) och dansa hela natten lång. Jag har skaffat gratis inträde till mig och det andra födelsedagsbarnet och rabatt till övriga 60 kompisar plus gratis drinkar inne på klubben. Bra organisationsfärdigheter det!

Ser så fram emot hela dagen! Har till och med gjort en sång ihop med födelsedagsbarnet. Bumbibjörnarnas melodi - vår text. Utdrag från en vers:

He likes his whiskey
the girls find him tipsy
The gym is his home
he's surprisingly gay

She's kinda frisky
blue-eyed and risky
Always in Fruity
what more can I say

Twenty-three!!
Still as awesome as we used to be
Raise your glass and sing in harmony
'cos we are twenty-three

Drinking and dancing
flirt and romancing
shit-faced and frienfly
we walk hand in hand

All through the city
they all call us pretty
Marching along
as our song fills the air

Twenty-three!!
Still as awesome as we used to be
Raise your glass and sing in harmony
'cos we are twenty-three
'cos we are twenty-three

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar